2013. május 30., csütörtök

Kismama esküvői ruha - boleróval nagyon szép... - Jelenlegi ára: 6 990 Ft

ELADÓ a képen látható kismama esküvői ruha hozzá varrt boleróval. A ruhát én is itt a vaterán vásároltam, az előző tulajdonosa viselőjén is egyszer volt a nagy napon. Kb rajtam is fél órát volt.
Kiváló, nagyon szép állapotban van. A kialakítása is olyan, hogy a nagyobb pocak sem kapja fel a ruhát elől, a ruha szép esése megmarad.  
Mérete: 38-as.
A mell részén kibontható még.
Méretei:
hossza: 127 cm
mellbőség: 65-70 cm
Hozzá tartozik egy boleró is, aminek az anyaga kicsit szőrős és flitteres, de nagyon izléses mutatós kiegészítő ha esetleg hidegebb az idő.
Mérete:
38-as
Én ezt a ruhát 6 hónaposan viseltem 175 cm magas vagyok (bár lapostílpú cipővel volt rajtam, így nekem pont jó volt a hossza, nem volt bokavillantó... : ) és akkor kb 75 kg voltam.
A termék személyesen Gödön és vonzáskörzetében átvehető illetve igény szerint postázom is a mindenkori postai díjszabás szerint.
Bármilyen kérdésre szivesen válaszolok.



Jelenlegi ára: 6 990 Ft

Az aukció vége: 2013-06-18 11:12
. Kismama esküvői ruha - boleróval nagyon szép... - Jelenlegi ára: 6 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése